Ca să speculeze cu indici economici în fața FMI și a lui Dirk Schuebel, Vlad Filat îmi bagă mîna în buzunar și îmi fură banii mei. Cum? Haideți să vedem.

Ridică prețurile la benzină, bani care merg direct în bugetul lui Filat. Dacă pînă în 2009 plăteam 11.88 lei/litru de A 95, acum plătesc 17.84 lei – diferență de aroape 6 lei pe litru. Și dacă eu consum lunar 200 litri, Filat lunar îmi fură 1,200 lei. Într-un an asta înseamnă 14,400 lei, ceea ce înseamnă aproape o mie de euro. Tot așa Filat îmi fură anual o mie de euro pentru energia electrică și altă mie pentru gazul ocupantului.

Anre - Evolutia Pretului de Comercializare cu Amanuntul a Produselor Petroliere in Anul 2009

Sursa: Agenţia Naţională pentru Reglementare în Energetică, 2009

Ghimpu cu nepotul lui de la primăria Capitalei, mă fură cu o altă mie de euro pentru apă și transport public, nemaiținînd cont de faptul că, pentru căldura din caloriferele termocom, iarna asta mi-au luat și sufletul.

Filat îmi mai fură cîteva mii de euro anual pentru că mănînc carne, beau apă sau lapte, pentru o sticlă de vodcă, pentru țigări și cafea. La sfîrșit de an îmi mai pune bir la fisc, iar dacă am o afacere, raketul Filat îmi cere lunar cîte zece mii de euro. Doar așa, „ca să fie bine.” Și dacă eu sînt un simplu cetățean care are un microbus pe o rută sau o tarabă în piață, eu lui Filat îi plătesc cam zece mii de euro pe an. Degeaba!

Tot degeaba îi plătesc 100,000 de euro dacă am o fabrică, un șantier, un hotel sau restaurant, dacă fac comerț en-gros, ș.a. Degeaba! Doar pentru că am avut limbrici, pentru că m-a mîncat într-un loc și l-am votat. Pentru că în campaniile electorale l-am ajutat, inclusiv financiar.

Filat este cel care zilnic îmi bagă mîna în buzunar și mă fură. Îmi ia banii și sufletul; îmi alungă copiii din țară, pentru ca el să se laude la toate televizoarele cît de mult îi crește PIB-ul, cît de bine e de trăit la noi în țară. Îi gîtuie pe bătrîni și pe bolnavi, pe cei vulnerabili și invalizi. Prețul unei polițe de asigurare a crescut cu 100%! De ce? Pentru că l-am votat.

Salariile medicilor sînt aceleași, prețurile la medicamente au scăzut, iar Filat continuă genocidul împotriva propriului popor… Oare chiar nu le-a rămas nimic din cei 365 mln de dolari dați din occident cu titlul de granturi (pentru lovitura de stat din 2009), și cei 600 mln de dolari în împrumuturi pe care i-au furat? Le mai trebuie și bănuții pensionarilor și a copiilor invalizi?

Era clar demult că ăștia lucrează sistematic ca să ne șteargă de pe fața pămîntului. Să ne lichideze nu doar fizic, dar și spiritual (băgîndu-ne legea de ocrotire a gomicilor). Ei ne urăsc totalmente, ne urăsc tradițiile, ne urăsc ființa noastră, ne închid școlile, ne alungă din țară. Pentru cine pregătesc ei locurile noastre? Nu credem că pentru cei de la Galați ce vor să ne facă nouă cazane de țuică. Nu se poate! Nu cred! Da’ voi?

Cum am mai spus, asta încă nu e tot: „Schimbarea pînă la capăt” înseamnă că pînă nu ne vor vedea pe toți zdohniți, Filat & Co. nu se vor lăsa. Doar de noi depinde cît va dura.

P.S.: De la Turkmenbashi pînă la Filat nu a fost interzis nici un ziar, nici un post de radio sau TV. Filat a închis NIT-ul. Acum îl avem pe Filatmoldobashi al nostru!